woensdag 13 april 2011

Editie 2011 - The Final Run!

Omdat ik merk dat het elk jaar moeilijker wordt om enthousiastelingen te vinden, is dit jaar ECHT de laatste editie van de Short Run. Maar dat wil niet zeggen dat we er niet voluit voor gaan! Door de voltijdse vermoeiende opleiding die ik dit jaar volg, heb ik besloten terug helemaal naar de basis te gaan: de lopers zullen een kleinigheidje krijgen bij aankomst en nadien kan bij een hapje (broodjes) en een drankje aan democratische prijzen nagepraat worden. Dit jaar dus geen prijzentombola, maar ik ben er zeker van dat niemand me dit kwalijk zal nemen?!

Ik ben met alles aan de late kant om te organiseren, maar ik kan al vertellen dat, bij mooi weer, het springkasteel er weer zal staan en dat we al veel supporters en helpers hebben. LOPERS KUNNEN WE ECHTER ALTIJD GEBRUIKEN!! Schrij fje dus nog snel in via toffetante@yahoo.com!

Hopelijk tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten